Kalendarium 2023

Välkommen till de kurser, workshops, föreläsningar och gruppsessioner som EFT Förbundets medlemmar arrangerar. Kom och fyll på med kunskap och energi tillsammans med andra!

Vissa kurser hålls online vilket betyder att du kan delta var du än befinner dig i världen bara du har en dator. Tekniken är enkel.

Förbundets medlemsmöten och prova på-arrangemang finns också listade här. Inbjudan kommer separat. Självklart kan man vara med online även på dem.

SEPTEMBER

14 - september - Online

WORKSHOP  - Connect

En elektrisk apparat med glappande kontakt fungerar inte. Så är det med oss människor också – om vi inte kan connecta med vare sig oss själva eller andra fungerar vi inte optimalt. I den här workshopen (del 1 av 3) utforskar vi begreppet Connect, och vad vi kan göra för att öka kontakten inåt och utåt. Och självklart knackar vi tillsammans. Gratis.

16 - 23 september - Bosnien - FULLBOKAT

RESA - till pyramiderna i Bosnien

18 september - Stenstorp

WORKSHOP  - EFT Café

EFT-café på Restaurang 23:an, Storgatan 23 i Stenstorp. Näst sista tillfället i denna lokal! Du får veta mer om EFT och vi gör Tapping tillsammans. För kaffe/té, smörgås, kaka och EFT betalar du bara 150 kr. Kl 18.30-20.30. Anmälan senast dagen innan till 070 45 49 405.
Kicki Lekberg, EFT med KL

18 september - Online

WORKSHOP  - Tillräcklig eller otillräcklig?

Vi har väl alla känt oss otillräckliga ibland. Vi räcker inte till i vissa situationer. Somliga av oss känner oss alltid otillräckliga, som att vi aldrig duger. Här berättar Marie Fredriksson om hur hon upplevt sin egen otillräcklighet: på jobbet, som mamma och med sin partner. EFT har hjälpt henne komma vidare och släppa gamla övertygelser och föreställningar som inte varit så hjälpsamma. Bjud gärna in andra du känner till en fin knackstund. Kl 19-20.15. Gratis.
Här kan du anmäla dig!

24 september - Kristianstad

KURS - Tai Chi Chuan & EFT

Vill du sova bättre, känna mindre oro, ångest eller stress i vardagen? Provat allt - men inget funkar?
Kursen är en allmän introduktion till EFT, där vi går igenom hur metoden fungerar och hur du kan använda den för eget bruk. Vi varvar teori och praktik.
Kl. 11.00 - 15.00. Kostnad 1.150 kr (fika ingår). För frågor och anmälan: ring 072 3060707 eller mejla kristin.lindahl7@gmail.com.
Kristin Lindahl

24 september - Online

WORKSHOP - Compassion

Compassion (medkänsla) med oss själva och andra, är kanske den viktigaste pusselbiten för läkande. Kan vi lära oss ha medkänsla för allas våra sårigheter och svårigheter förvandlas livet radikalt. I den här workshopen (del 2 av 3) utforskar vi begreppet Compassion och knackar tillsammans. Gratis.

23 - 30 september - Bosnien

RESA - till pyramiderna i Bosnien

Följ med på denna spännande resa till de kraftfulla pyramiderna i Bosnien. Förutom alla utflykter vi gör i området, kommer du också att få en introduktion till EFT. Du får även prova på andra olika energibalansernade tekniker och övningar. Det blir lite mer fokus på meditation och hälsa under denna vecka.

OKTOBER

2 oktober - Stenstorp

WORKSHOP  - EFT Café

EFT-café på Restaurang 23:an, Storgatan 23 i Stenstorp. Sista tillfället i denna lokal! Du får veta mer om EFT och vi gör Tapping tillsammans. För kaffe/té, smörgås, kaka och EFT betalar du bara 150 kr. Kl 18.30-20.30. Anmälan senast dagen innan till 070 45 49 405.
Kicki Lekberg, EFT med KL

5 oktober - Online

WORKSHOP - Community

Vi människor är skapade för gemenskap. Vi behöver varandra för vår fysiska och psykiska hälsa. Ändå är det här med gemenskap så svårt för oss. Det triggar igång gamla mönster och reaktioner som inte längre är hjälpsamma. I den här workshopen utforskar vi begreppet Community och knackar tillsammans.

9 oktober - Kristianstad

KURS - Tai Chi Chuan & EFT

Kristin Lindahl

13 - 15 oktober - Tärnsjö

WORKSHOP - Självkänsla

Självkänsla kan vi alla behöva mer av - i våra relationer, yrkesliv och i största allmänhet. Den hjälper oss att sätta sunda gränser, tycka om oss själva, våga mer och må bra på riktigt. Det är i samspel med andra människor som vi fått den förminskande bilden av oss själva - och därför är det viktigt att jobba med självkänslan tillsammans med andra. Du kan inte läsa dig till detta genom en bok. Det behöver upplevas!

Workshopen i april 2023 fick av deltagarna toppbetyget 9,8 av max 10. Workshop - Självkänsla ger dig en helg full av effektiva processer och övningar, föreläsningar, gemenskap och mycket värme och stöd. Vi gör detta på ett roligt, utmanande och hjärtöppnande sätt.

14 - 15 oktober - Online

UTBILDNING - EFT 1&2 Online

En utbildning för dig som vill investera i dig själv. I ditt välbefinnande, och i din personliga och professionella utveckling. Tre intensiva helgmoduler: 14-15 oktober, 21-22 oktober och 9-10 december.  Dessutom ingår 1 enskild session med Iréne. Kursen är certifieringsgrundande och ger möjlighet till internationell ackreditering. En kvalitetsutbildning - på svenska!
Iréne Ödmark-Hall www.eftscandinavia.se

21 - 22 oktober - Stockholm eller online

KURS - EFT Mastery

Välkommen till denna intensivkurs i EFT där du lär dig en mängd olika tekniker för att effektivt kunna göra EFT på dig själv. Du kommer att få lära dig en mängd olika variationer så att du kan använda EFT effektivt, och du kommer att lära dig hur du kan jobba med olika typer av problem. Efter kursen får du tillgång till material online så att du lättare kan fördjupa och integrera det du lärt dig under denna helg.
www.tinaleecenter.se

Våra certifierade EFT-terapeuter finns runt om i Sverige. Var och en av dem har sin egen unika stil.
Se om det är någon som passar just dig.